SCUDETTO


CdS: Wciąż wiele niejasności w kwestii nowej umowy Donnarummy. Milan chce zamknąć temat jak najszybciej

1 lutego 2021, 10:08, Redakcja Aktualności
CdS: Wciąż wiele niejasności w kwestii nowej umowy Donnarummy. Milan chce zamknąć temat jak najszybciej

Poniedziałkowe wydanie Corriere della Sera publikuje doniesienia dotyczące przedłużenia kontraktu Gianluigiego Donnarummy. W ostatnim czasie rozmowy na linii Mino Raiola - Maldini / Massara zostały zastopowane. Wszystko to za sprawą trwającego zimowego mercato i aktywności klubu w tym temacie. Wraz z nadejściem lutego przyszedł czas na kontynuację rozmów. W dalszym ciągu brak porozumienia na linii Raiola - Milan. Agent bramkarza żąda pensji opiewającej na kwotę 10 mln euro, podczas gdy władze Milan są w stanie zaoferować "tylko" 7 mln euro plus bonusy. Raiola chciałby również umieścić w nowym kontrakcie klauzulę odejścia nieprzekraczającą kwoty 30 mln euro. Taka wartość jest zbyt niska dla klubu z via Aldo Rossi, który chciałby aby kwota ta wynosiła co najmniej 40 mln euro. Na koniec potrzebne jest porozumienie dotyczące długości trwania nowego kontraktu. Milan chciałby aby nowa umowa obowiązywała przez cztery lata, kontynuować swoją karierę w Milanie.



84 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
1 lutego 2021, 20:42
Dodam jeszcze że jeżeli spawa wygląda tak ja jest napisane w artykule, to Milan powinien zaproponować ostateczną propozycję, może być nawet 10mln ale bez klauzuli, a jeżeli nie zostanie ona przyjęta, to od następnego meczu Tatarusanu w bramce.
PS. Jeżeli jakakolwiek klauzula (nawet taka chora jak 40mln), to tylko w przypadku braku awansu do LM. W każdym innym przypadku, to brak klauzuli lub taka zaczynająca się od 200mln.
2
1 lutego 2021, 20:38
Dla mnie pensja jego może wynosić 8, 9 czy 10 mln. Obojętnie mi to. Ale żadnej klauzuli! A tej klauzuli w wysokości 40mln nawet nie skomentuję, bo to kiepski żart, fake news. Takiej klauzuli to może zażądać agent piłkarza grającego w Herthcie Berlin czy w Parmie. Jeżeli Reiola rzada naprawdę takiej klauzuli za poparciem Gigio to Maldini powinien postawić sprawę na ostrzu noża. Bo nie wierzę, że się z pewną częścią ciała na głowę zamienił i będzie to negocjował.
0
Zirytowany
Zirytowany
1 lutego 2021, 20:34
30 mln? 40 mln klauzula? dla takich klubów jak PSG czy Man City to jak promocja,
1
1 lutego 2021, 20:39
Fake news
0
pazioni
Moderator pazioni
1 lutego 2021, 20:07
Mam nadzieję ,że zostanie.
0
1 lutego 2021, 20:43
A ja nie. Nie chcę jak 4 lata temu komina płacowego z Gigio na jego czubku. Już poprzednio niektórym się uroiło, że jak wtedy dostał chorą podwyżkę to teraz już nie będzie takiej chciał. A tu zonk.
Jeśli ma takie żądania to niech odchodzi, bo na jego pozycję zastępstwo nie jest aż tak drogie, a kolejne podwyżki tylko skłócą zespół.
Edytowano dnia: 1 lutego 2021, 20:47
2
pazioni
Moderator pazioni
1 lutego 2021, 21:15
Masz dużo racji. Na pewno w kwestii żądań, podwyżki i przede wszystkim płac w zespole . Moje zdanie jest takie ,że chodzi mi o sentyment , jest od początku kryzysu Milanu i został nadal. Chciałbym dożyć chwili jak jego nr będzie kolejną historią Milanu jak 3 i 6 .
0
pazioni
pazioni
1 lutego 2021, 21:20
Ale sentymentami nie dopniesz budżetu. Zobacz jak w tej covidowej rzeczywistości zachował się nasz inny wychowanek - Calabria. Nie chce podwyżki, weźmie co da klub i jest wdzięczny.

Gigio nigdy legendą Milanu nie będzie, bo nawet jak będziemy z nim tak podpisywać te kontrakty to maks za 8 lat skończy się nam kasa na jego wymagania... Bramkarz nie rozbudza wyobraźni jak napastnik czy skrzydłowy, więc nie zrobimy z niego symbolu jak Barca z Messiego czy Real z CR7. Czas spojrzeć prawdzie w oczy - Gigio to obciążenie zespołu z takim podejściem, a nie jego filar.

Nie mówię żeby tak samo jak Calabria miał robić Dollar, ale 1mln podwyżki przy już i tak chorej pensji to sporo.

Filozofię "Donnarumma i Raiola to jedność" właśnie widzimy w akcji. Aż szkoda, że nie ma kibiców bo by mu znowu rzucili banknotami w siatkę.
Edytowano dnia: 1 lutego 2021, 21:22
2
pazioni
Moderator pazioni
1 lutego 2021, 22:07
Może tak, jakbym miał wybrać kto ma zostać Dollar czy Calabria ,no to Forza Calabria.
1
mpt1899
mpt1899
1 lutego 2021, 18:54
Tak mowimy, ze ile to stracimy jak Donna odejdzie za darmo. Ale czy na pewno? 20M brutto x 3 lata = 60M + z 5M dla swiniaka = 65M. Np Dragowski 15M + (4M brutto x 3 lata) = 15 + 12= 27M!!!! Myslcie panowie dyrektorowie, Milan jest wazniejszy niz Gigio. ForzaMilan!!!
3
El Diablo
El Diablo
1 lutego 2021, 17:43
Oczywiście chciałbym aby został. Ale jeżeli jego pensja miałaby wynosić 8-10 milionów, kolejne przedłużenie to wtedy już 10-12, to chyba lepiej aby odszedł. Za 3-4 miliony rocznie możemy mieć naprawdę solidnego golkipera, oczywiście plus kwota na zakup owego zawodnika.
1
Jaca23
Jaca23
1 lutego 2021, 17:27
Nasz zarząd sam sobie jest winny w tym przypadku. Nie jest to kwestia miesiąca, renegocjować kontrakt trzeba było w lato. Tutaj nie było wątpliwości co do utrzymania poziomu jak w przypadku Hakana. Zwlekali z negocjacjami, a teraz się budzą z ręka w nocniku i wielkie halo, że Raiola ma wymagania z kosmosu. Gruby znowu nas przechytrzył i wszystkie karty ma po swojej stronie. Z Raiolą trzeba twardo, bo to człowiek, który nie zna słowa "lojalność". Klauzula 30-40 mln? Przecież to kpina. Albo Gigio godzi się na nasze warunki, albo traci Euro siedząc do lata na trybunach, to nasz jedyny argument.
1
Rafał0209
Rafał0209
1 lutego 2021, 17:45
W lato ? Milan dobry rok chce przedłużyć kontrakt , Raiola zwlekał jak się da co raz podając propozycje z kosmosu ale jakby nie patrzeć Raiola to pracownik Donnarummy i ten chyba powinien mieć ostateczne słowo a jednak się przygląda temu wszystkiemu bo mu ciągle mało , powinien powiedzieć wprost Kocham Milan i tu grać ale nie za mniej niż 10 mln ,nie wygrał jeszcze nic a się ceni jak 30 letnia gwiazda światowych boisk .
3
Jaca23
Jaca23
1 lutego 2021, 19:18
Chyba nie zrozumiałeś. W lato to umowa powinna być podpisana. także negocjację powinni rozpocząć odpowiednio wcześniej. Wiadomo, że z Raiolą zawsze są problemy, także w letnie mercato sytuacja powinna być już klarowna, jeśli nie to trzeba było go sprzedać, a tak to możemy oddać go za darmo. Na co oni liczyli, na dobre serce Raioli? Było wiadomo, że im później tym więcej będzie miał argumentów.
0
hvast87
hvast87
1 lutego 2021, 19:51
Może specjalnie to zrobili żeby go nie trzymać za takie pieniądze i aby kibice się nie burzyli? Fakt jest dobrym bramkarzem ale Milan to nie PSG czy Real żeby takie kontrakty dawać.
1
1 lutego 2021, 15:01
To co? Przypominamy muzyczne hit poprzedniej sagi z Gigio? XD

https://www.youtube.com/watch?v=sELnPP5GIww
(Footroll - Dollarumma - "Pokochałem dolary")
2
Rafał0209
Rafał0209
1 lutego 2021, 15:00
A za 3 lata ile 15 mln ? a za kolejne kilka ile 20 mln? , gość przed 30 będzie chcieć więcej zarabiać niż dziś Ronaldo , broniłem Donnarumme do tej pory nawet Raiole bo to jego zawód agenta by załatwić jak najkorzystniejsze warunki swojemu klientowi ale to co tu się wyrabia nie jest już nawet śmieszne , a sam Donnarumma jeżeli kocha ten klub i chce tu zostać powinien jasno się określić , jest świetnym bramkarzem prawda ale ja bym nie dał euro więcej niż te 7 mln , bo bądź co bądź bramkarzy świetnych jest dziesiątki i to że jeden jest bardziej medialny od drugiego wcale nie oznacza że daje więcej na boisku .
1
Pavlović31
Pavlović31
1 lutego 2021, 14:52
niech zwolni tego grubego dziada w piz*u

30 mln klauzuli i 10 mln pensji xddd
0
Skot Łilson
Skot Łilson
1 lutego 2021, 14:28
10 mln euro pensji (20 mln brutto!!) to jakaś kpina dla 20 latka. Do tego klauzula 30-40 mln. Albo jedno albo drugie, a jak nie pasuje to trudno wypad. Zero szacunku dla takich jak Dolar. Gdyby nie Milan nigdy w życiu nie byłby tu gdzie jest, ani on, ani brat pasożyt. Jak chce odejść to niech przedłuży kontrakt i da zarobić chociaż 50-60 mln dla klubu z szacunku. Bardzo mi go szkoda jako piłkarza bo to top3 i przyszła gwiazda ale jako człowiek jest bardzo malutki. Mam nadzieję że szybko ta saga się jakkolwiek zakończy i Milan znajdzie solidne zastępstwo za ułamek tej kwoty.
Podejrzewam że gracz pokroju Skorupskiego przyszedłby za max 15 mln i zgodziłby się grać za góra 2 mln na rok i do tego byłby szczęśliwy że jest w takim klubie.
4
Pavlović31
Pavlović31
1 lutego 2021, 14:53
Ale co ma Gigi do tego, wiesz jak działają negocjacje z takimi agentami? W gruncie rzeczy zawodnik ma guzik do powiedzenia.
0
Pavlović31
Pavlović31
1 lutego 2021, 14:59
@Inzaghi67: Oho, bronienie Gigio na "jest wręcz niewolnikiem Raioli"? Brzmi zabawnie, przyznaję XD
4
Skot Łilson
Skot Łilson
1 lutego 2021, 15:54
Nie no Dolar nie ma kompletnie nic do gadania xd czasem się dziwię jakim cudem ten kraj funkcjonuje ale później wchodzę w internet i jest wszystko jasne.
2
mpt1899
mpt1899
1 lutego 2021, 18:46
Gigio nie ma nic do gadania?! Przeciez to Riola pracuje u Gigio a nie na odwrot. Co za bzdety. Jakos inni pilkarze jakos sobie z nim poradzili a wrecz kopneli go w dupe.
1
grayman88
grayman88
1 lutego 2021, 13:26
Nie pasuje mu 7, to nara
5
kusniak_22
kusniak_22
1 lutego 2021, 13:17
Medal zawsze ma dwie strony. Pierwsza to jest Gigio, druga Milan. Gigio chce zarabiać jak najwięcej, kogo to dziwi ? Chłopak od samego początku gra na wysokim poziomie, niejednokrotnie bronił piłki, których inni by nie wyjęli. Ponadto zna swoją wartość więc wie, że powinien zarabiać więcej. Oczywiście dochodzi tutaj Raiola, który chce wyciągnąć jak najwięcej kasy teraz dla Gigio i obniżyć jak najbardziej klauzulę, tylko po to, żeby nie było problemu ze sprzedażą Gigio do innego klubu, za co on sam weźmie pokaźną prowizję. Drugą stroną jest Milan, który albo zaproponuje coś extra, albo straci wychowanka, który jest warty duże pieniądze za darmo.. oczywiście, że też wszystko zależy od Donnarumy, ale nie ma się co dziwić, że ktoś chce podwyżkę.
0
M@sło
M@sło
1 lutego 2021, 13:20
Spoko, negocjować jak najwięcej ale niech sobie daruje "miłość" do Milanu i przyzna, że jest dobrym najemnikiem i nikim więcej.
2
M@sło
M@sło
1 lutego 2021, 13:13
Jak mu przedłużymy z pensją 10 mln to kto mu da więcej przy ewentualnej sprzedaży? Jakby zgodził się na te 7 „łaskawie” to kolejnego dnia wystawić na sprzedaż.

Wkurza mnie już Gigio. Jak biznes to biznes. O żadnej miłości do klubu w jego przypadku nie chce już nawet słyszeć.

Jak odejdzie nawet za darmo to i tak odetchnę z ulgą bo skończy się pajacowanie Donka z grubym.
5
mpt1899
mpt1899
1 lutego 2021, 13:01
Przedłużyć za te 10M i sprzedać w pizdu. Już widzę co inni myślą o tym. Oby tylko nie zaczęły się problemy w szatni. Normalnie zygac się chcę. Dobrze wie ile zarząd ma roboty na głowie i dobrze wie w jak newralgicznym momencie klub się znajduje a on tylko "Riola dobrze wie czego ja chce". 7M plus bonusy to masa kasy!!! Nie wiemy dokładnie jaka jest prawda ale jakby Gigio tak bardzo chciał to już by dawno zamkneli sprawe. Tzn. on chce ale nie za 7M. Masakra.
6
slavio
slavio
1 lutego 2021, 13:09
Z czasem kasa sama przyjdzie na konto a jak najmlodszego w szatni zbyt wiele mu sie wydaje Porządek w szatni musi byc
1
slavio
slavio
1 lutego 2021, 13:11
Jak przy poprzednich cyrkach komtentowałem, że za 4 lata to on będzie chciał ośmiocyfrowej kwoty na kontrakcie to mnie wyśmiewano, że "teraz dostał dużo, to potem będzie tylko kosmetyczna korekta o bańkę czy dwie" ;)

No to optymiści teraz zobaczą "bańkę czy dwie".

Dla mnie czas skończyć z sentymentami przy Donnarummie. Bramkarz to nie jest aż tak kluczowa pozycja, by marnować tak wielkie środki klubowe na ten cel.
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 lutego 2021, 13:54
@WinstonSmith

To jest właśnie obraz skrajnego myślenia życzeniowego.
1
DaRo_7
DaRo_7
1 lutego 2021, 13:00
Ja od dawna myślę, że łatwiej będzie znaleźć dobrego bramkarza, niż kogoś kto zastąpi Hakana i da porównywalną jakość. Bramkarze są tańszy od zawodników, którzy przysłowiowo grają na fortepianie, a nie go noszą :P Jeśli Gigio ma odejść to chętnie powitam na SS np. Bartka Drągowskiego :P
2
Marcin1995
Marcin1995
1 lutego 2021, 12:51
Ja się generalnie nastawiam że i Donnarummy i Hakana w przyszłym sezonie już nie będzie, chociaż co do Turka jeszcze nadzieję mam
1
Lomaxini
Lomaxini
1 lutego 2021, 12:35
Jak ma mieć klauzulę odejścia na poziomie 30-40 mln euro to i tak za długo nie pociągnie w Milanie. Swoją drogą bardzo jasne potwierdzenie chęci pozostania w "ukochanym" klubie.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 lutego 2021, 13:13
W jakim ukochanym skoro przed przejściem do nas był już dogadany z Interem?
0
Lomaxini
Lomaxini
1 lutego 2021, 13:19
Herb się sam nie całował
0
Lomaxini
Lomaxini
1 lutego 2021, 13:46
@Lomaxini - "Donnarumma i Raiola to jedność" też się samo nie napisało ;)
Swoją drogą: Ilu tu już całowało herb, a potem odchodziło? Ten gest już nic nie znaczy.

Gigio "pokochał dollary", a nie klub. Klub w niego uwierzył, dawał szanse po babolach, a on teraz szantażuje sprawców swojego sukcesu i tyle.
1
Lomaxini
Lomaxini
1 lutego 2021, 13:56
Ale ja o tym doskonale wiem dlatego napisałem "ukochany"
0
malaka1995
malaka1995
1 lutego 2021, 12:16
Myśle że za 20 baniek do 30 można by kupić młodego dobrego bramkarza z pensją na poziomie 2 baniek rocznie i wielkiej różnicy by nie było, a $ollarek zamiast być ikoną klubu to lubi pieniążki, haaatfuuu
3
wielki prostownik
wielki prostownik
1 lutego 2021, 12:24
Też tak uważam. Akurat Donnarummę będzie stosunkowo najłatwiej zastąpić. Nawet Skorupski by się nadał. Za 2 bańki pensji całowałby po rękach. I nie kosztowałby pewnie więcej niż 10 - 15 milionów. Poziom między słupkami aż tak drastycznie by się nie obniżył.
Edytowano dnia: 1 lutego 2021, 12:25
2
kurdep5
kurdep5
1 lutego 2021, 13:09
Akurat Skorupski ma ogromne problemy z grą nogami... Jeśli chodzi o Polaków w Serie A to zdecydowanie Drągowski.
0
kurdep5
kurdep5
1 lutego 2021, 13:19
@kurdepS - czyli tak samo jak Dollar dopóki Reina nie dołączył i go nie podszkolił? :P
1
DragonAC
DragonAC
1 lutego 2021, 12:09
Calabri to sam Maldini chciał podniesc pensje do 2 baniek bo tamten chciał zostać przy obecnym. a ten woła sobie po 10 baniek i cały czas mało. wice kapitan sie znalazł. jak mnie takie cos wkurwia
3
malaka1995
malaka1995
1 lutego 2021, 12:12
Dokładnie mam takie same odczucia
0
kamilus
kamilus
1 lutego 2021, 12:18
Calabria obecnie ma już 2 mln.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
1 lutego 2021, 12:19
Ciekawe czy ty miałbyś obiekcje będąc na jego miejscu. Zanim zaczniesz krytykować odpowiedz sobie na to pytanie. Czasy romantyzmu, przywiązania do barw klubowych i tym podobne to teraz puste słowa. Liczy się biznes. I nie wiedzę w tym nic złego. Ma gość silną pozycję negocjacyjną to korzysta. Kariera nie trwa wiecznie, nigdy nie wiesz kiedy się skończy więc ja go rozumiem. A że zarząd pokpił sprawę nie siadając do negocjacji wcześniej to teraz mają gorącego ziemniaka w dłoniach.
0
DragonAC
DragonAC
1 lutego 2021, 12:27
jakoś Calabria ma ten romantyzm. Wiec mi nie wciskaj ze mnie ma już takich ludzi. Gigo tez pokazywał przywiązanie dla klubu ale tylko jeśli chodzi o podwyżkę
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 lutego 2021, 12:29
To dobrze byłoby jeszcze, żeby te czasy romantyzmu skończyły się także w głowach kibiców.. bo tutaj nie jednokrotnie idzie retoryka, że Donnarumma zostanie z nami do końca kariery.. to już chyba ktoś osiągnął jakieś arkana ekonomii o których świat jeszcze nie słyszał.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
1 lutego 2021, 12:34
@DragonAC Calabria ma romantyzm bo jeszcze niedawno bliżej mu było do Serie B niż dobrego transferu do czołowego klubu.. Zobaczymy czy nadal będzie taki romantyczny jak utrzyma obecny poziom i jakiś PSG albo inny City zaproponuje mu transfer i pensję z 10 baniek.
Edytowano dnia: 1 lutego 2021, 12:34
0
DragonAC
DragonAC
1 lutego 2021, 13:17
trzymamy kciuki prostownik
1
DaRo_7
DaRo_7
1 lutego 2021, 11:41
Ciężko tu coś powiedzieć bo Gigio milczy. Klauzula śmiesznie niska, klub na niego postawił, zaufał w młodym wieku, zainwestował i ma za to zarobić tylko 30mln € ? Jaja jak berety i sytuacja niedopuszczalna. Ciekawe co by zrobił Donnarumma, gdyby tak jak Milik, wylądował na obrzeżach Milanu. Następnie klub sprowadził dobrego bramkarza i postawił na niego, a Gigio mógłby "swój" Milan oglądać z trybun bądź w tv ?
2
1 lutego 2021, 11:17
"Agent bramkarza żąda pensji opiewającej na kwotę 10 mln euro, podczas gdy władze Milan są w stanie zaoferować "tylko" 7 mln euro plus bonusy."

No tak - to teraz czekam na wyrazy oburzenia, bo na 5mln dla Hakana to pluto tutaj niemiłosiernie.

Przykra prawda jest taka, że gdyby z Gigio był taki wielki Milanista i wychowanek to zachowałby się jak Calabria - wziął co dał mu klub i był wdzięczny.

No ale jak to było przy ostatnim przedłużeniu? Gigio sam napisał "Donnarumma i Raiola to jedność".

Widzimy właśnie jedność. 10mln/sezon.
11
LunaS
LunaS
1 lutego 2021, 11:29
Raiola ich "zjadł" doświadczeniem. Dlatego taki gruby jest :) Przedłużał w nieskończoność bo wiedział że czym bliżej końca tym Milan jest w gorszej dupie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
1 lutego 2021, 12:31
Tylko różnica między Donkiem a Hakanem jest taka że pierwszy trzyma bardzo wysoki poziom od lat. A Turek raptem od kilku miesięcy. Gdyby utrzymywał poziom z przed pandemii to dziś nawet nie byłoby propozycji przedłużania tylko w lecie wypad z końcem kontraktu. A i po przedłużeniu jest niemal pewne że Gigio nadal będzie czołówką bramkarzy a Hakan? Jaką masz pewność że nie wróci do swojego wieloletniego poziomu?
2
wielki prostownik
wielki prostownik
1 lutego 2021, 13:08
@wielki prostownik: i to jest właśnie idealizowanie Gigiego...
On nie trzyma wielkiej formy od lat, bo od lat mu wypominano grę nogami, mijanie się z piłką przy wyjściach do dośrodkowań oraz głupie babole.

Tylko że odkąd Milan zaczął grać lepiej to niektóre rzeczy wyparliśmy z pamięci ;) Lubimy też zapominać, że on dostał bajońskie 6,5 bańki będąc nadal niepwną nadzieją bramkarską i prawie zarabiał na poziomie Neuera XD

Pamiętaj też, że Gigio chce 10mln/sezon (2x więcej niż Hakan), a to jest kasa na poziomie sprawdzonych w Europie i ogranych golkiperów, a nie młodzika, który poważnej piłki poza Italią nie powąchał.

Zerknij sobie i daj mi znać jacy bramkarze zarabiają w Europie więcej niż 7 mln na sezon ;)

Zobaczysz, że Donnarumma nie ma (jeszcze) do nich podjazdu i dlatego też nie powinien mieć (jeszcze) takiego kontraktu.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
1 lutego 2021, 13:24
wielki prostownik

Jak Hakan zaczynał wymiatać w Bundeslidze, to Gigio na gówno mówił "papu". Nie opowiadaj bajek z tym jego wysokim poziomem od lat, bo w każdym sezonie znajdziemy kilka meczy, gdzie przyrżnął głupa. W głowach takich, jak Ty, to jest cudowny bramkarz i w ogóle wow. A tak po prawdzie, gdyby to nie był Milan w kryzysie od x lat, to przypuszczam, że grzałby ławę, bo on na pewno nie jest lepszy od Reiny,
od Lopeza też nie był. Od lat jest na siłę promowany, a kolejny zarząd się temu przygląda i bezmyślnie ładuje w niego kasę. Rozumiem, gdyby zarabiał teraz 2-3 bańki na sezon i chciał 5, ale on już ma astronomiczne wynagrodzenie, gra ponoć w klubie, który kocha, mamy ciężkie, pandemiczne czasy, a ta pijawka chce 10? Niech wypiernicza z tego klubu po dobroci, bo kibice patrzą i z pewnością jego postawa im się nie podoba.
Edytowano dnia: 1 lutego 2021, 13:30
2
LunaS
LunaS
1 lutego 2021, 11:16
Raiola to stary wyga w tym temacie - zagrali na czas, i postawili Milan pod ścianą. Albo dacie te 10 mln (no możemy coś zrabatować) albo nie zarobicie nawet grosza ... Czasami trzeba wręcz stracić pieniądze aby szacunek i respekt był graczy/managerów w stosunku do klubu - bo takie zagrywki Raioli jak się udadzą to będą powtarzane co roku - będzie w maju czerwcowy kontrakt omawiał ...
2
Piotrek1899
Piotrek1899
1 lutego 2021, 11:18
Te same cyrki będą przecież potem z Romagnolim, bo znowu nasz zarząd obudzi się z ręką w nocniku i będą pieprzyć o "optymistycznych nastrojach w negocjacjach" na ostatnią sekundę.
5
Piotrek1899
Piotrek1899
1 lutego 2021, 11:15
A Gigio jak zwykle milczy ;) Powiem zupełnie szczerze i z pełną świadomością. Dla mnie ten chłopak jest zwykłą pijawką. Niech idzie gdziekolwiek razem z tym swoim agentem. Nawet za trzy bańki rocznie Maldini znajdzie świetnego bramkarza. Nie rozumiem ich podejścia. Chcą na siłę zrobić z niego legendę na miarę Baresiego, czy Paolo właśnie? Problem w tym, że Donnarummie chyba aż tak bardzo na tym nie zależy, skoro przy każdej akcji z jego kontraktem milczy, jak zaklęty.
10
Piotrek1899
Piotrek1899
1 lutego 2021, 11:20
Dokładnie.

Ludzie go namaścili wielkim przyszłym rekordzistą Milanu, a on póki co dobrze to z grubym kapitalizuje, dojąc klub ile się da.

Zbyt sentymentalnie podchodzimy do Gigio, zwłaszcza że zaraz obok mamy Calabrię, który w czasach covid nie domaga się bajońskich sum. To jest duch wychowanka Milanu, a nie tego cygana, co sprowadza pół rodziny na sutych kontraktach...
Edytowano dnia: 1 lutego 2021, 11:22
4
Piotrek1899
Piotrek1899
1 lutego 2021, 11:24
Oczywiście, masz rację. I żeby to był naprawdę jakiś wybitny bramkarz, nie do zastąpienia... Wali babole, jak setki innych, na przedpolu jest tragiczny. Za to refleksu na linii nie można mu odmówić, co nie zmienia faktu, że dla mnie jest wart co najwyżej 5 baniek rocznie. Nic więcej.
1
viviek89
viviek89
1 lutego 2021, 12:04
Jakby Cyprian bronil nam jak z interem to w sumie spoko xD
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 lutego 2021, 12:11
Bardzo wątpię, żeby Gazidis patrzył na Gigio jako na przyszłą legendę.. on doskonale wie, że ten zawodnik w najbliższych latach odejdzie .. i trzeba będzie wyciągnąć maksymalna kwotę z tego transferu. To taki odrealniony przykład.. ale sprzedaż Donnarummy (moim zdaniem nieunikniona w najbliższych latach) może odblokować 2 "potężne" transfery z naszego punktu widzenia. Jedyny mankament to nie dać się "wydymać" Raioli na jakąś smieszną klauzulę ala 30 - 40 mln.

Trzeba sobie zdawać sprawę, że Pizzaolo w tych negocjacjach prawdopodobnie "zgasi jak peta" nasz zarząd.. nie ma co tutaj ukrywać, że w tym momencie to on rozdaje karty..a Maldini i przyjaciele muszą tańczyć tak jak im on zagra niestety.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 lutego 2021, 11:13
Jeżeli topowe kluby będą miały wakat na pozycji bramkarza to wszystkie oczy będą zwrócone właśnie na Donnarumme .. i jeżeli nawet klauzula byłaby na poziomie 60 mln to będą całować Raiole po stopach, że tak niską udało mu się ustalić. Tutaj jakas mowa klauzuli 30 - 40 mln .. toż to byłaby kompromitacja zarządu.. bo każdy wie, jaką realną wartość ma ten zawodnik.. i to 60 mln to byłaby promocja dla klubów pokroju Chelsea, United, PSG czy Realu.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
1 lutego 2021, 11:16
Niska klauzula, za to święty spokój w klubie.
0
LunaS
LunaS
1 lutego 2021, 11:17
60 baniek na bramkarza to ze dwa kluby stać :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 lutego 2021, 11:51
Ja tylko przypomnę, że za Kepe zapłacono 80 mln klauzule.. i nie istotne jak bardzo pod ścianą byli wtedy włodarze Chelsea.
1
kamilus
kamilus
1 lutego 2021, 12:20
@muamba_kabumba
Pytanie co lepsze, czy klauzula 30 mln czy oddanie gracza za darmo? Moim zdaniem ta pierwsza opcja mimo wszystko wygrywa.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 lutego 2021, 12:27
Oczywiście jeżeli chodzi o skale kompromitacji to oddanie go za darmo to będzie już chyba poza skalą ... także, lepiej to 30 mln. Niemniej i tak wyjdziemy na mega "frajerów".
2
Max82
Max82
1 lutego 2021, 11:06
Przy takich zarobkach sięgających 10mln tak niska klauzura?? Chyba żart, jak chce tyle zarabiać ok ale wartość zarobków mnożymy razy 12 miesięcy i to powinna być klauzura odejścia;)
1
Diavo
Diavo
1 lutego 2021, 11:02
Dziwna sytuacja z tym Gigio, nie chcę co dwa lata czytać,że Gigio nie przedłuża umowy itp itd, Wydaje mi się, że jeśli teraz parafują kontrakt to będzie jego ostatnim w Milanie.. Skorupski In, Gigio out w przeciągu 2 lat coś czuję..
1
malaka1995
malaka1995
1 lutego 2021, 10:40
To jest jakaś parodia.... skończy się tak że cichaczem zagra za rok w Chelsea albo innym PSG !
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 lutego 2021, 11:02
Nie za rok. Od lipca. A Maldini zrobi zdziwionypikaczu.jpg
3
malaka1995
malaka1995
1 lutego 2021, 11:13
Dokładnie
0
AC1899
AC1899
1 lutego 2021, 10:19
Brednie.
0
patoo_07
patoo_07
1 lutego 2021, 10:12
Niezły suchar :D 50 milionów, jeśli nie wejdziemy do LM. To i tak promocja.
1
Daniel93
Daniel93
1 lutego 2021, 10:11
Kurde...skoro Gigi chce zostać to nie może on wziąć ta odpowiedzialność i akceptować te 7mln i kontrakt na 4 lata?

Najlepiej to byłoby gdyby pozegnal się z grubasem ale to marzenie..
1
patoo_07
patoo_07
1 lutego 2021, 10:14
Ibra w swojej biografii pisał, że z Grubaskiem była krótka piłka. Raiola miał powiedzieć młodemu Zlatanowi, że zajmie się jego karierą, ale jeśli będzie posłuszny i będzie robił to co gruby każe. Wiadomo, jak to ze Zlatanem, spięcia były, ale na ogół górą był Raiola. Myślę, że z Gigio jest podobna historia, z tym że grzeczny i ułożony chłopak, niewiele ma do powiedzenia. Tutaj pomóc może chyba tylko zmiana agenta.
7
Daniel93
Daniel93
1 lutego 2021, 10:35
No moze i tak ale Gigi ma juz nazwisko znane na caly świat,wiec nawet jakby nie daj Boże cos poszlo nie tak to i Kucharski załatwił by mu transfer do bogatszego klubu... co innego jakies młokosy niby talenty co swiat o nich nie wie to wtedy grubas faktycznie moze ich wypromować.
0
mist22
mist22
1 lutego 2021, 10:45
To fakt i w książce Ibry Mino jest opisany jako wspaniały agent, ale podstawowa różnica między Ibrą a Gigio to to, że Gigio chce tu zostać, a Ibra lubił, z różnych przyczyn, zmieniać zespoły i właśnie w negocjacjach z tym związanych Raiola był i być może jest najlepszy.
Edytowano dnia: 1 lutego 2021, 10:45
2
ACOKS
ACOKS
1 lutego 2021, 10:47
Najlepiej jakby dożywotni kontrakt podpisał i dopłacił jeszcze xd przeciez chce zostać w Milanie
0
RavenGDA
RavenGDA
11 lutego 2021, 10:23
my patrzymy z punktu widzenia kibiców Klubu i dla nas gruby jest kanalią, ale patrząc przez pryzmat zawodnika oraz patrząc z boku - jest chyba najlepszym agentem na świecie
0
TR3V0R
TR3V0R
1 lutego 2021, 10:10
no z tymi 30 bańkami to niezły żart
9
Boro
Boro
1 lutego 2021, 10:13
Myślę osobiście że jest to zapis ułatwiający sprawne odejście Donnarummie w przypadku braku awansu do LM. Sam zawodnik chce grać w Milanie i to że ktoś da klauzule, nie oznacza że piłkarz i agent muszą usiąść do rozmów kontraktowych.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się